Slutstation Malmö

Jag har nu hunnit vara hemma i ett dygn och det känns som det kommer ta många till innan jag helt hunnit landa och kommit tillbaka i Malmömode. Bortset från Martins brutna näsa så var våra dagar i Hovden perfekta. Tre dagar med sol av fyra möjliga och nästan ensamma i backen dagen lång. Dagarna i Göteborg som följde var även dem väldigt bra. Det blev ett kärt återseende med Andrea efter dryga sex månader ifrån varandra, och såklart lika så med resten av mina vänner jag lyckades klämma in kaffe och öl träffar med. Det hela avslutades med Laas födelsedagsfest i Lund igår och Warriors 1årsdag i Malmö.
Imorgon tar jag mig ut på Malmös gator för att skaffa mig ett jobb och under tiden fortsätter jag drömma om varmare tider.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-12 @ 17:45:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0