Forkylning & moln

I forgar tog vi oss ut for att uppleva Valpo efter att morkret fallit. Vi tog oss forst ner till en bar med live-musik och jag fick prova min forsta Teramote (Obs, kan vara felstavat). Denna drink far man i en stor kanna och den innehaller mycket alkohol, en valfri fruktsmak och glass. Efter att kannan var uppdrucken (vi var tre pa en sa mamma och pappa kan pusta ut) tog vi oss till en dansklubb med latina-musik. Dar dansade vi tills dem stangde och traskade sedan vidare hem till Tobbe for lite efterfest. Nar gaspningarna borjade komma tittade jag pa klockan, 06.45, da gick jag hem. Olyckligt vis efter denna trevliga natt lyckades jag dra pa mig en forkylning, sa nu sitter jag har med droppande nasa och rasslande hals. Greven (vi kallar han som "jobbar" har det) gav mig dock nagra halstabletter som verkligen gjorde susen.
Filmningen ar nu fardig och kvar aterstar det for Tobbe att redigera och klippa ihop allt till en perfekt musikvideo. Sist jag horde nagot sa gick det valdigt bra. Sista dagen for filmning var i forgar da jag och Tobbe tog oss till en strand for att filma nar han sitter pa bradan och rappar. Det roliga med detta var att vi var tvugna att gora det pa en strand utan vagor for att fa sa bra bild som mojligt. Vi fick manga askadare nar han tog pa sig en vatdrakt och skulle hoppa i och "surfa", alla trodde att vi var helt tappade som inte forstod att man behover vagor for att kunna surfa.
Har har vi en Matilda som inte vill ha loss igen.
Och har har vi en Linn som garna vill ha.
Nu kom solen fram sa vi ska spatsera ner till stranden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0