Ursäkta röran, vi möblerar om!

Vi behövde lite mer luft i vårt vardagsrum så jag och Linnea gjorde ett försök och flyttade runt lite på våra möbler. Och vi kunde inte varit mer nöjda med resultatet, massa luft.



Och eftersom vi lyckades så bra här så tänkte jag att jag skulle göra ett försök på mitt rum också, eftersom vi nu hade flyttat ut min soffa i detta rum (och kastat den fula) så var det inga problem att få lite luft även hos mig.


TADA!!!

Och inom ca 10 minuter kommer Paulis och Fiffi med min sängram från ikea så jag slipper ligga på golvet. Den ska jag måla och göra fin, perfekt sysselsättning för min lediga onsdag.
Det är riktigt kul att mecka!

I övrigt: Helgen har varit riktigt trevlig. Jag och Linnea hade besök av Matilda och Fotti. Mycket fest, god frukost och en dag på Holmenkollen var vad vi hann med!


PÅ TUNNELBANAN PÅ TUNNELBANAN!



SYSTRARNA BJÖRCK!



NÄR ALKOHOLEN KICKAT IN!



HEJHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0