Skaune-helg

Denna helgen har jag tillbringat hemma i Kristianstad med mamma, pappa, släkt, vänner och god mat. På lördagen firade vi mig och jag vill ge er alla ett stort tack för fina presenter och bidrag, och jag är väldigt glad över att så många kom och gjorde kvällen mycket trevlig.
Påvägen hem hade jag två timmar i Göteborg så jag passade på att leka lite med Andrea. Hon jag och Josefin gick och drack massa te och kaffe och pratade massa massa skit. Vi råkade även hamna i en liten Triss-fälla. Men vi vann iallafall 100 kronor....som vi i och för sig köpte nya lotter för.


Traditionella födelsedagssången på trappan.


Glada ansikten på både mig och Cecilia.


Jag och pappa försöker lokalisera vart förfesten för kvällen ägde rum.


PLÖTSLIGT HÄNDER DET!


...eller inte.


men vi var lika glada för det. Josefin skriker högt JA när Andrea vinner 25 kr, när hon sedan skrapar fram x2 så tjuter vi högt alla tre...folk trodde nog att hon vann mer än 50 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0