HAPPY BIRTHDAY ME!

För ett år sedan var jag, som nu, bosatt i Oslo. På Söndre gate var det fest för vänner och bekanta. Jag & Sara var i full gång med att spara pengar till vår välförtjänta resa som vi gjorde i sommras. Linnea & Emelie var och hälsade på för att fira mina 21 år i livet.

Ett år senare och jag är 22. På en söndag är lite tråkigt, speciellt när jag måste gå upp 07.30 för att jobba. Efter jobbet kommer Evelina med Deli-tårta och vi ska fira min dag med skitsnack och annat nödvändigt. När Paulis kommit tillbaka från Sverige ska vi gå och dricka öl. Med andra ord....en perfekt dag!



Och idag är det även 18 minusgrader ute. TACK säger jag till Ruth för att jag fick vara i Boligen idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0