bara massa mys

Då var jul och nyår paserade för denna gången, och nu återstår bara min födelsedag! Det blir ingen frukost på sängen eftersom Linnea inte hinner hem tills imorgon, så istället blir det en söndagsöl med Paulis.

Nyårshelgen firades med Andrea i Göteborg. Nya människor och god mat under två händelserika dagar, inte minst för Jocke. Jag förstår inte, men kan föreställa mig hans situation och lämnar därför resten till historien.

Semestern är över och nu är det bara att återgå till tidiga timmar och ut i kylan.
Idag blir det kaffe hos Fiffi och Maria för att ta avsked från Lina..för denna gången. Sen ska jag faktiskt göra korv stroganoff för första gången i mitt 22-åriga liv.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0