04.01.2010

Då var min tid i rampljuset över, vi ses nästa år.

Jag såg verkligen fram emot denna dagen, både jag och Linnea skulle vara lediga och uträtta massa nödvändiga saker, städa och fylla kylskåpet och bara mysa. Vid halv 1 ringer min chef och undrar om jag kunde jobba ikväll. Av en ren reaktion svarar jag Ja, efter det säger hon vilken grupp jag skulle vara i, och självklart är det den jobbigaste guppen av dem alla (säger kanske inte er så mycket, men det var magknipskänsla). Så lägger vi på och jag börjar bläddra i min kalender. Till min fasa märker jag att jag nu har 12 dagars arbete framför mig. Skitjobbigt! Så efter att ha samlat mig lite mod ringer jag tillbaka och säger att jag tyvärr inte kan jobba. Som tur var kunde inte min chef bry sig mindre om det eftersom hon inte ansvarar för den gruppen.

Så nu sitter jag i soffan och dricker morgonkaffe med Linnea och allt är bra igen.

Jag hade det väldigt bra i Göteborg, och det dröjer inte länge tills jag drar dit igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0