Resfeber

Nu sitter jag hemma i min lya i Oslo och væntar på att Paulis ska komma och hæmta mig, køra mig hem till Skåne før att jag sedan ska åka till Stockholm och dærefter till Costa Rica.
Igår vid 15.03 avslutade jag mitt sista arbetspass før drygt en månad. Jag kunde då minnas den kænslan från i sommras, som om det var igår.
Jag har ca sju saker kvar på min packlista att lægga i væskan, vilka jag ska hem før att hæmta hos mor och far. Annars ær min ryggsæck ganska fullproppad, enbart så att ifall jag drabbas av shoppingsyndrom, ska jag inte ha någonstans att kunna frakta hem dem.
Jag læmnar nu er hær hemma med endast en uppgift. Få bort snøn, så att jag kan anvænda min fina fina skinnjacka nær jag kommer tillbaka. Tack på førhand.
Nu ska jag betala min vaccinationsrækning och dricka upp resten av min øl.




Jag ska førsøka skriva några rader under resans gång.

..och hær kommer en bra låt før fredagsmyset: Liquido - Agree to stay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0