Garva Comedy Club

I lördags när jag och Nina googlade happenings i Malmö hittade vi en intressant sak som skulle äga rum på Harrys ikväll, nämligen Garva Comedy Club. Dem gjorde väldigt bra, enligt mig, reklam för det på hemsidan, men trotts detta så var man lite skeptisk till vad för halv dana komiker dem hade skramlat ihop. Så med ett gäng på sex medlemmar traskade vi dit runt åtta för att utforska vad denna kvällen hade att bjuda på.
Sammanlagt var dem ca tio komiker som gjorde förvånansvärt bra ifrån sig, var av en, en som vi alla känner till, var Björn Gustavsson, sakta tillbaka från sin utbrändhet. Hela kvällen var en stor succé och jag rekommenderar den varmt till mina vänner. Nästa gång är den 14 december, då är det också final, där en vinnare ska koras, och då även sista kvällen för i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0