28.12.10

Något av det bästa jag vet är en nybäddad säng. Nya rena fina lakan som gör att varje gång man passerar sängen vill man inget hellre än att krypa ner för några timmars sömn. Igår var jag och mamma på Hemtex-rean och införskaffade nya lakan. Nu sover jag som en drottning i dessa vackra textiler.

Innan jag åkte hem till mamma och pappa för jul kom min bror Martin och lyste med sin närvaro hos mig över ett dygn. Vi gjorde ett besök i ett vitt Folkets Park, ett ställe vi tillsammans brukade gå med farmor och leka som små. Lekplatsen var mycket mindre nu, men såg fortfarande väldigt rolig ut. Det får bli ett till besök till sommaren för klättring och gungning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0