Jag hatar Paradise hotel, så varför byter jag inte kanal?

Ett stort grattis till Sara & Nikolas Larsson som fyller många år, iallafall sammanslagt. Och Nikolas har lovat oss alla nu att han ska satsa på att bli ynge, svårt löfte men jag jag håller mina tummar.

Också har jag bakat kanelbullar. Jag gillar att baka både kanelbullar och pizza, men mitt nya kök har inte så mycket arbetsyta vilket gör att man inte alls blir sugen på att baka. Men idag hade jag mina anledningar, jag bakar när jag inte vill tänka klart, när jag behöver distrahera min hjärna, och det behövde jag göra idag. Maria & Josefin(också känd som Nina eller Bullen) kom över på filmtittning och provsmakning....och nu finns det inga bullar kvar.

Imorgon på min lediga dag har jag tänkt att sätta igång med min nya klänning. Tyget är köpt men mitt huvud och skrivbord är full med olika skisser och modeller på hur den ska se ut, men jag tror jag har bestämt mig.

Adam, jag gillar din nya frisyr. 

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0