mummel

Å vad alla måste ha väntat på en uppdatering!

Det har varit full rulle med mina gammla vanliga rutiner, jobba, träna, äta och nu på senaste har jag öppnat syverkstaden igen. Det är ett bra och mycket roligt tidsfördriv. Och eftersom jag ska söka in på designskola nästa höst så behöver jag mycket övning och ideér. Kommer lägga upp bilder på de två senaste verken från ens.
& underbara Evelina träffade mig idag och hade fotosession, jag är glad att hon är stort fan av mina ögon, speciellt när jag inte är det. Jag är avundsjuk på mamma, hon har skånes finaste, och arg för att jag fick pappas drag.
Nästa på listan är att se Steig Larsson-film nr.2. Såfort lönen har landat på kontot så är det biografen nästa.

16-18 oktober är det kryssning på schemat. Oslo-Köpenhamn och sedan tillbaka igen på en helg. Så vi sammlar ihop hela tjocka kompis-släkten och drar iväg på några fartfyllda, bekymmerfria dagar på sjön. Kanon!

Jag är stolt över Linnea, hon är bra på alla möjliga sätt och vis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0