09.09.09

Inte ofta det händer, med andra ord, aldrig igen. Coolt. Undra om det var en ren tillfällighet att vi hade så vackert väder 09.09.09 eller om det var planerat, av någon som .....kan planera vädret?!

Denna veckan har jag min bäztiz Fredrik a.k.a Fedit a.k.a Pelle som inneboende. Han är trevlig att ha som besökare, lagar god mat och är snäll som en hundvalp. Klart, han är också svinstörig ibland men trotts det så är jag glad att ha han snoozande på min soffa. Och på fredag kommer Thomas och tar dig ifrån mig, vad jag då ska göra? Varje kväll borstar vi tänderna tillsammans, Fedit vill att det ska löddra så han använder Collgate istället för min supercoola tandblekningstandkräm. (vilket får mig att tänka på Sara, har du prövat den skiten du köpte i Miami?)

Det här är Fredrik, sovande hemma hos mig. 

Fast nu har han lärt sig att sova i soffan.

Och idag är vi ju glada för att Sverige såg till att det blev 1-0. Och sist jag kollade så var det 2-1 till Norge. Hur slutade det?

                                         
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0