we love Spotify

Efter 7 dagars hårt arbetande har jag äntligen en ledig dag. Och trotts att jag har många saker på schemat idag så ligger jag kvar i min lilla hörna på tok för länge. varför är det att när jag har en ledig dag så planerar jag sak efter sak att göra? Dem lediga dagarna ska ju gå ut på att göra så lite som möjligt.

Jag menar, hur kan någon, någonsin vilja resa sig från detta hörnan?

Igår var jag och hämtade mina saker hos storebror som mamma hade packat ihop till mig och som Martin var snäll nog att ta med sig tillbaka. Bl.a en sparkdräckt i vuxenstorlek. Jag hade ett svagt minne från när jag var yngre om hur den såg ut, men att den var såhär ful hade jag helt förträngt, en perfekt halloween-klädsel.

Vad tycks?!



Kommentarer
Postat av: lala

fyfaaaaaan va snygg du är darling.

2009-10-29 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0