ny kamera.

-Idag fick jag min nya kamera efter att min förra blivit stulen under min vistelse i Costa Rica. Världens mest simpla samsung digetalkamera. Kameran är vit och helt enastående vacker. Så idag provtog jag lite bilder med den. Och det självklara motivet var att dokumentera hur hösten artar sig genom vardagsrumsfönstret på Helgesensgate 30.

-Ikväll på jobbet, efter att vi lagt alla gammlingar, satte jag mig och skulle vila fötterna lite med en varm kopp te...varm. Jag brände sönder min tunga och det fick mig direkt att tänka på när stackars Sara brände sin tunga en gång under våra månader i Oslo...och hur hon klagade över det i flera veckor efteråt. Nu klagar jag, det gör inte ont, det är bara väldigt obekvämt.

-I helgen får jag finbesök av Aadm som åker hela vägen från Köpenhamn för att hälsa på vaaaarldens bästigaste Linn.

-Är det någon som vet om "How I met your mother" sändes i måndags, och varför det såfall inte kommit upp på piratebay än?!





-Imorgon blir det Michael Jackson - This is it - bio med Jenny!
-Och ett riktigt jävla hårt träningspass.


Kommentarer
Postat av: jenny

Yes! Jag ær laddad att bli blown away av Jackson :)

2009-10-29 @ 14:06:12
URL: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0