en bra söndag

Dethär har nog varit den bästa söndagen på länge. Den börjar 07.30 imorse då det var dags att göra sig redo för att jobba, att jag behövde gå upp 07.30 kanske inte tillhör "den bästa" söndagen men på nått vis så var det uppfriskande att få se solen stiga. Idag jobbade jag på Nedre gruppen så det var lite skön variation, och jag träffade en kollega som jag inte sett på länge vilket gjorde mig gla! Efter jobbet slängde jag i mig lite matrester från gårdagen under S03E16 av Entourage. 15.45 gick jag och mötte upp Lina och Maria och vi hade ett par trevliga skvallertimmar över en kopp kaffe, Maria drack Pepsi. När jag kom hem var jag upp-pumpad med energi så jag lagade köttbullar och spagetti till Maria och pös bort till Simon o co och leverade det. Det ledde i sin tur att jag stannade kvar och tittade på magi på tv, som i sin tur ledde till en öl på AkuAku. Och vem glömde kanoten?
Efter ölen halvsprang jag hem till Emmy o co för att hinna i tid till Parlamentet. Efter en kort nap i deras soffa gick jag hem och nu sitter jag i min soffa, trött och nöjdare än någonsin.
Finns bara en sak som fattas: ett ikke-hål i min cykelslang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0