till helgen

Nu är jag kommen hem från mitt kvällspass på jobbet och mina fötter dunkar och blöder. Mitt pass började 15.00 och vid 21.45 hade jag tid att gå på toaletten. Jag är helt slut.

På fredag så kommer mina underbara små söta och snälla föräldrar och förgyller min helg med massa mat och gott sällskap.


Och i bilen, till Oslo, med mina föräldrar joinar också Frida "Fritte" Nilsson.
Här kommer konversationen jag och Linnea precis hade om vår vän Frida:

Linnea: "säg till henne att hon tar med sig 3 l vin till fredag och lördag"
Linn: "Men hon kan väl inte dricka 1.5 l på en kväll. Jag tänker inte ta hand om henne"
Linnea: "Nejnej, det behöver man inte, bara låt henne springa runt lite"


Dethär är Frida!

Kommentarer
Postat av: josefin

hur blev de igår, hittade ni något party? de gjorde jag, en riktig partykille som nästan bara kunde stå på knä när ha kom hem vid 1..

2009-11-29 @ 10:04:56
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0