05.36

Idag var det Linneas första dag på jobbet. Idag ÄR det Linneas första dag på jobbet. Hennes arbetsdag började kl 07.00, vilket betydde att hon behövde ta sig här ifrån vid 05.50. Fråga mig inte varför, men som den snälla människa jag är lovade jag att följa henne till trikken och köpa en liten lycko-banan på Deli. Så jag gick upp 05.36 och gjorde precis det jag lovat. Nu är klockan 07.47 och jag är inne på min 3 kopp kaffe och tänkte utnyttja min tidiga uppstigning genom att gå till gymet. Skönt att ha det överstökat.


En komisk sak är att trotts att jag och Linnea har en trea så har Linnea sovit hos mig varje natt sedan inflyttningen. (förutom när Daniel var här, det hade varit konstigt)
Vad kan jag säg? Vi gillar varandras sällskap. Nu måste jag hitta nått sätt att fördriva tiden på fram till kl 16.00.

Ha en fin dag! (jag hörde det skulle bli lite sol)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0