Allt är helt ok.

Japp, detta är mitt första blogginlägg någonsin så döm inte mina skrivskills förfort, det kan bli bra ibland.
Jag kan bara ana att det jag skriver här kommer främst vara underhållande för dem som känner mig och
efter det kommer väl den som har mycket fritid.

Det första som måste nämnas som jag inte kan sluta tänka på (eftersom det kryper in genom mina näsborrar) är chockladkakan som Sara och Pumpa precis bakat för vår filmkväll. (Jag lovade mig själv att det skulle iallafall gå tre inlägg innan jag skulle lämna Sara i min blogg eftersom hon än så länge inte nämnt mig i sin, men nu är hon nämn, och tack vare denna parentesen har jag nämn henne mer än vad som var tänk. fan.)
Moving on.
För tillfället har jag inga roliga livshistorier att berätta, inte heller några tråkiga. Det är bara ett komma-igång-inlägg.
Vi har nästan precis avslutat en fantastiskt trevlig helg hemma i Oslo då vi hade vår brunhåriga fina vän Angelina på besök. Det blev mycket fest, som avslutades på ett minnst sagt oväntat och trevligt sätt.
Åter till chockladkakan. (Nu kommer jag för tredje gången nämna Sara i detta inlägget, jag är urkass på att hålla mina egna löften) Att äta kaka mitt i veckan strider mot allt jag och Sara har lovat oss själva. Om mindre än två månader åker vi nämligen till sydamerika för att slappa mycket och länge, vi har därför tagit det stora steget att köpa varsitt gymkort och går flitigt och motvilligt dit fyra gånger i veckan. Anledningen till detta är inte svår att lista ut, speciellt om du är tjej med lite extra hull. Men för er smala vackra män och kvinnor gör vi detta för att det kommer vara badsäsong för oss i tre månader och för att vi ska kunna gå runt på stranden och känna oss snyggare än någonsin behöver vi bli av med vårt hull.
Kakan är vår belöning för att vi tränar så mycket och flitigt.

Detta var mitt lilla smakprov.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0