bättre sent än aldrig..

Igår skulle Martin och Paulis komma och dumpa lite saker i min lägenhet, bl.a Martins säng som Linnea ska vakta undertiden han är ute och reser. Och för att få plats med den fick vi bära ner den andra sängen (som var liten och ful) i källaren. I min källarbod skulle det stå en tredje säng, men när jag kom ner såg jag att någon klippt av kedjan och plockat den. Tråkigt säger jag. Funderade på om man skulle skriva en lapp till alla i huset och be dem lämna tillbaka den, hade det funkat? :) Allt detta flyttande med sängar slutade med att jag städade hela lägenheten. Och idag ska vi köpa en mopp så vi kan torka bort all lera och vinfläckar från golvet.

Julfesten var lyckad. Och som svar på Josefins fråga så behövde vi inte stå, inte heller sitta på stolar..utan vi slog våra kloka hjärnor ihopa och fixade oss både bord och något att sitta på. Det är verkligen en syn att få se sina 40+ arbetskamrater bli fullare än en själv.

Idag skal de sista julklapparna inhandlas och efter det ska jag vinka av min bror på stationen.

Inatt var också första natten som Linnea sov i sin egen säng, ett stort steg för oss...bakåt.

Å nu ska jag prata med Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0