Thank God.

Idag skickade min gammla kompis Calle bilder till mig
från vårt konfirationsläger som tog plats i Södra Hoka
sommaren 2003. Jag är inte speciellt religös av mig
men jag tackar Gud för att folk tror att han finns, för hade
han inte gjort det hade vårat konfirmationsläger
sannerligen inte existerat. Och största delen av tiden
handlade inte om Gud och hans familj.

   Bad i sjön, belägen precis vid lägret.
  Filmjölksleken, kladdigt och roligt, om du vill veta
                                                                     hur den går till kan du ringa mig!

  Efter regn kommer gytjefotboll.
  Hämnden från ledarna efter att vi rymt ut i natten
                                                                     för ett dopp i sjön.

  Och när vi tröttnat på allt annat, ja då färgade vi håret.
Mitt hår blev rött, jätterött. Jag bar mössa resten av
                                                                    sommaren.




HERRE GUD VAD KUL VI HADE!


Kommentarer
Postat av: lala

men hallå, jag vill veta leken! ooooch, jag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar sig! pööööööh!

2009-08-25 @ 19:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0