annars då?

Efter en gröt- och yogamorgon (kanske tjatit att jag nämner den där jävla yogan hela tiden, jag vill bara att ni ska veta att jag inte tänker ge upp viktiga saker som balans och typ....att andas.) gick jag och mötte Nina för lite secondhand-tittning och tyg-shopping. Väl på plats i tygaffären blev jag överväldigad av alla färger, mönster och material. Jag gick runt och försökte hitta samma tyg som fanns på bilden i mitt huvud. När svetten börjat rinna och jag fortfarande inte var säker beslöt jag mig istället för att det fick vara nog för idag. Jag gick hem och satte tanken på papper, nu har jag bestämt mig för vilka tyger som behöver inhandlas och detta skal förhoppningsvis göras imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0