14/15.07.2010

Klockan är alldeles för mycket för att jag ska hålla på med detta just nu. Jag ska upp halv nio imorgon för att ta mig hem till Sverige. Min väska är inte färdigpackad, jag är kissinödig och mitt huvud gör ont. Grey´s Anatomy är alldeles för intresant (även fast jag sett det förr) för att jag ska vilja stänga av datorn och sova.

Det blir bara färre och färre dagar kvar tills flytten, oj vilket hektiskt dygn det kommer bli. Alla tusen saker jag samlat på mig som ska ner i lådor och ner till Skåne. Och sen är det allt annat som ska fixas. Möbler ska säljas, abonemang ska sägas upp, städning med tandborste i varje hörn skal genomföras, inte konstigt mitt huvud dunkar när detta är det ända som jag tänker på. It´s a end of an era.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0