Mina lediga dagar

                   
      När man jobbar minnst sex dagar i veckan och alltid helg finns det inget bättre än en ledig dag. En ledig dag mitt i veckan betyder oftast att man får hela lägenheten för sig själv. Då brukar jag plocka fram mina lådor fyllda med pennor, penslar, färger och så vidare. När min lediga dag är över har jag oftast lyckast åstakomma något. Ovan ser vi några av mina lediga dagar på papper.

Igårkväll tittade jag och Melina på Den bästa sommaren. Kjell Bergqvist är oslagbar i denna film. Snappade upp några citat som självklart är roligare om man ser filmen men som jag inte kunde motstå att dela med mig av!
"Karameller äter man inte för att det är gott, de äter man när man har förtjänat det"
"Duscha i max 2 minuter och man ska duscha kallt, man duschar inte för att det är skönt utanför att man ska bli ren"
Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0