14.11.2010

Igår var vi ute och åt. Vänner till familjen som jag inte träffat på många år var där och det var ett  trevligt återseende. Vi åt på en Japansk restaurang som heter Saiko, kanon god mat, med bland annat en svensk midsommar sushi, sill, rödlök och gräslök i, intressant smak, får ni chansen så pröva.
Efter middagen var det öl för hela slanten hemma hos vänner. Lång natt, precis som det ska vara, följt av en dag i soffan med vatten, glass och film. Precis som det ska vara.
Jag har inte lyckats vänja mig vid mörkret än, allt är blött, mörkt och kallt, vilket får mig att drömma mig bort till sandstränderna. Snart åker jag och Katrin till Asien, vad gör man inte för lite miljöombyte.
Det är såhär hösten ska se ut!
Idag har det också varit fars dag. När man inte bor hemma så får man göra det bästa av situationen när man ska gratulera. Jag och min snälla bror köpte därför en prenumeration på en historia tidning, kommer direkt på posten, kanonpresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0