komplett

Idag tog jag turen genom stan på väg hem från skolan i jakt på knoppar till mitt nattduksbord.
Åhléns vid Gustav hade bytt ut dem mot massa obehagligt julpynt, så jag fick ta mig mot Åhléns nr 2 vid Triangeln. Tråkigt var att dem bara hade tre olika knoppar att erbjuda men jag hittade ett par som föll mig i smaken.
Jag vet där emot att Oslo erbjuder många fina (och något dyrare) koppar i Lökkas fina små butiker, kanske att jag köper upp ett lager där med tanken att man kan byta lite när man vill, beroende på humör och så vidare....
Så imorgon 07.55 tar jag bussen mot Oslo och hoppas innerligt på att Peter har fått mitt besked om att han ska hämta mig med häst och vagn (eller i alla fall ett glatt humör) på bussterminalen på eftermiddagen. Och eftersom jag har ett härligt schema med måndagen ledig tar jag mig halvvägs ner igen på söndag till Göteborg och min bror och hans Victoria. Sen får det vara nog med resa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig helg du linn, maybe i'll run into you..

2010-11-19 @ 08:45:27
Postat av: josefin

ah just de, man kanske skriver namn också.. ;)

2010-11-19 @ 08:45:58
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0