Argentina baby!



Da har jag fatt lite ro framfor datorn sa jag kan snickra ihop en liten uppdatering. Flygresa och vantetider fick som smort, forutom pa Heathrow, den flygplatsen ar alldeles for stor. Nar jag kom fram stod Tobbe och tog emot mig med en Bamsekram. Sen tog vi oss till hans vanner i Santiago dar resten av ganget vantade. Kl 0600 ringde klockan morgonen efter och vi tog oss in till stan och hoppade pa en buss till Argentina. Nio timmar senare var vi framme, trotta och i behov av en dusch. Igar kvar vi vid nagra varmvattenskallor utanfor stan, fran 10 till 19 skiftade vi pa att gotta oss i kallt svallkande vatten och vatten som nastan var for varmt. Nar vi kom hem vid 2000 hoppade vi in i duschen och sedan begav vi oss till resturangen som vi alla hade vantat pa. Den storsta buffén jag nagonsin satt, men kott som smakade ...a det finns inte ord, det kottet slar alla grillkvallar jag nagonsin varit med om..tillsammans. Nu ar det dagen efter jag sitter och vantar pa mina troga vapendragare till frukosten.










Det var allt for nu!
Karlek!

Kommentarer
Postat av: Carl Wanngård

:)

2011-01-29 @ 13:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0