aou

Hej hej, hallå dagboken!
Igår åkte jag hem till Kristianstad för att hämta ryggsäck, mediciner, torrhandduk, sidenlakan, myggnät, shorts och lite annat nödvändigt krafs inför resan. På kvällen mös jag hemma hon Linnea, men innan vi gjorde det åkte vi såklart till Maxi och strosade lite. Träffar man Linnea så får man Maxi på köpet förstår ni :) I morse efter kaffet och lite Skavlan packade jag ihop mina saker och satte mig på tåget till Lund. Hem till Sara Blomqvist som först bjöd på macka, sen på skratt och skvaller, sen på bad i tunnan (svårt att njuta mer än när man sitter i 40 grader varmt bubblande vatten med -2 i luften) sen var det jag och Sara som bjöd resten av familjen på någon semilyckad maträtt, men allt som allt väldigt trevligt. Och nu sitter jag åter hemma i min lägenhet. Huvudverken kom på bussen hem och nu är jag nästan lite yr. Den första tanke som penetrerade mitt medvetande var såklart att jag inte har avbokningsskydd på min flygbiljett, och nu sitter jag här och nojar överdrivet, ser framför mig hur jag sakta under helgen blir väldigt väldigt sjuk. PEPPAR PEPPAR!!!!!
Och en sista sak. Fick precis reda på av mamma att min kära kusin Sara ligger på BB och gör allt för att vi ska få en ny knodd i släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0