Vi myser

Vi mös till det ordentligt hela dagen och hela kvällen för att välkomna vintern. Underbart snöväder har det varit idag, men ett par skidglasögon hade verkligen suttit på sin plats för cykelturerna till skolan, mest för att jag ska kunna se när bilar, andra cyklister och fotgängare kommer min väg...jag skulle säga att det är en säkerhetsåtgärd att införskaffa sig ett par.
Visste ni föresten att Pågen säljer gifflar med saffran i. . .jag skulle säg att en dröm är förverkligad.
Alla, håll tummarna för mig i helgen att jag inte ska glömma mina nycklar hemma, eftersom Felicia och Ola är iväg så är hoppet om att få extranyckeln när olyckan är framme ganska körd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0