The Social Network

Igår kväll gick jag och Jonas direkt från skolan och mötte upp Hanna för en kväll på biografen. Vi la drygt två timmar av våra liv på att se The Social Network, vilket jag starkt rekommenderar till alla mina vänner. Den handlar om grundaren bakom Facebook och hur hela den soppan gick till. Bra film. Värd att se på bio. Nästa film på listan är Due Date, men jag tvekar på om den är värd att se på bio. Jag avgudar The Hangover men är inte säker på att Todd Phillis kan göra två briljanta komedier på rad. Om någon sett den, droppa en lite recension om den är bio sevärd eller ej.
Innan bion hann vi spendera lite pengar på Indiskan. I mitt köksskåp där jag har glas och koppar ser det väldigt tråkigt ut, bara massa svart och vitt, så jag jagade efter någon mer färgglatt och fann mig två fina tekoppar, som dessutom var på rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0