Sex som jag vill ha det

För några veckor sedan när Emelie var och besökte Oslo tillbringade hon sina sista timmar hemma hos mig. Något som förekommer ofta bland oss tjejer när vi är ute och reser är att väskan blir alltid för full. Shopping hör ju storstaden till och vi hade viftat glatt med visakortet tidigare på dagen. När Emelie innan avresa ska packa om väskan är det en hel del som inte får plats.
 
Förutom makeup-remover, mössa och schampo lämnade hon sig efter en bok. "Sex som JAG vill ha det" heter den. Skriven av Addy Lee (som är en pseudonym).
En mycket frispråkig och erotisk bok med en stor dos humor. Nu är den utläst och jag rekomenderar den starkt till alla som läser detta.

Abby Lee är från början känd genom sin blogg -girlwithaonetrackmind.blogspot.com där en del inlägg ger ett saftigt smakprov på hur ett kapitel i boken kan se ut.
"Girl with a one track mind" är även en annan bok hon skrivit. Ingen som jag har läst men det dröjer nog inte länge förrän den också ligger i min bokhög. 




En annan sak jag måste berätta. Min älskade bror Martin har nu flygit sin väg till Sydafrika och ska därefter ta sig vidare genom syd och centralamerika. Han kommer under sin resa, när han får lite tid över, skriva blogginlägg till Kristianstadsbladets fredagsbilaga (99% säker på det sista) på internet. Håll ögonen öppna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0