It is on!

Då har Linnea lossat ankare och dragit iväg till Jönköping. Vilket betyder ännu en ensam helg i lägenheten. Det blir genast mycket tystare och tråkigare när Linnea inte är himma. Men som tur är så är PellePlutt på besök i Oslo och jag lyckades tjata till mig att han skulle sova här iallafall en natt. Det ska bli trevligt. Fedit är min killbästis.

Ikväll är det mycket lugnt. Jobbar fram till tjugotvå och efter det är det bara till att hoppa i sängen för nästa arbetspass som startar klockan åtta imorgon bitti.
Efter förra helgen, då det blev fest både fredag och lördag, ska det bli skönt att få koppla av iallafall en av dagarna. Fick en känsla av att jag börjat bli för gammal för dubbelhelger, känslan kallas mega-bakfylla.
Så istället kör jag fullt ut på lördag. Hela kvällen är fint upplagd och jag tror att det kan bli riktigt trevligt.

ps. dem säljer för fan Marabou på Deli .ds

Kommentarer
Postat av: josefin

för gammal för två-dagars.. välkommen till min värld.. hahahaa

2010-01-29 @ 23:55:23
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0