måndag

Jag lärde mig här om dagen att var sjunde år, och sedan var femte år, och sedan var sjunde år (och så vidare) så är första februari på en måndag och sista februari på en söndag. Det ska stämma, jag börjar undersöka det idag.

Denna dagen har varit en dag av vardagliga sysslor, det är ju trotts allt vardag igen! Jobbat, tränat (jag älskar djupt och heligt alla styrketräningsmaskiner, speciellt dem för benen, jag förstår nu varför dem maskinerna är vända in mot väggen) lagat god mat (+matlåda) tvättat två maskiner tvätt + ett par skor.

Nu njuter jag lite framför tv:n med en kopp mint-te, som jag för övrigt hoppas tar slut snart då jag aldrig varit så trött på en smak, innan jag ska sova gott i min relativt nya säng!

Nästa helg blir det besök igen, denna gången är det Andrea som får äran att skeda med mig torsdag-söndag! Fantastiskt kul ska det bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0