festival och annat trams.

Nu har Malmöfestivalen kört ungefär halva sitt race. Igår var vi och gungade med på lite Lars Winnerbäck och ikväll gungade vi ännu mer till Helt off för att därefter ta en go öl i takt till Royal Republic. Vi avslutade kvällen med en full kissblåsa och en kebab i baguette.
För att uppdatera yttligare: Efter en mer eller mindre febrig Helsingborgsutgång i torsdags åkte jag och min kompanjon Johanna hem till Malmö och bakade tårta som vi sedan bjöd mamma, pappa, Ulf och Susanne på, innan dem skulle ut och göra Malmöfestivalen lite osäkrare.
Istället för att ta oss ut på stan stannade jag, Johanna och Friends inne för en mysig hemmakväll, somnade gott i soffan alldeles förtidigt. Denna trevliga kväll följdes av en lite trevligare frukost på min fantastiska balkong a.k.a "chillax-rum".
Imorgon är det äntligen dags för Johnossi och Band of horses för att sedan ha fredagen och The Teddybears att vänta...och även Katrin från Oslo!
Hoppas på att få lite fina konsertfoto imorgon om vädret tillåter. Varför regna när det kan vara uppehåll?
Vill också nämna att min kära vapendragare Andrea Valik, som för tillfället testar på studentlivet i Valencia, har skaffat sig en blogg; http://andreakv.blogg.se/.

Kommentarer
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-24 @ 04:02:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: johanna

jag är så söt när jag sover

2010-09-03 @ 14:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0