tummen upp

Eftersom att Norge vill att du ska betala för att få ha svenska tv-4 i ditt hem får jag köra på näst-bästa alternativet för att kunna följa min käre vän Calles gång mot toppen i Idol. Att se han få beröm av juryn i tv är nått alldeles extra, I´m like a proud mama. TUMMEN UPP TILL CALLE!
H
ela min lediga dag har bestått av trådar, nålar, sax, penna, tyg och ett x antal hål i fingrarna. Linneas klänning utvecklar sig förvånansvärt bra, tror det kan bli lyckat trotts mina tvivel på mig själv. TUMMEN UPP TILL MIG!
O
ch dagen till ära imorgon, Lina anländer till Oslo efter sin lååånga hemvisit i el stockholmo. Efter lite tankar på sängkanten kom även hon på att Oslo är ganska bra ändå. Jag tar emot dig med öppna armar..och en Deli-kaffe. TUMMEN UPP TILL LINA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0