städa städa varje fredag..

Igår körde jag storstädning istället för träning. Men jag säger er att en storstädning kan ibland bli jobbigare än ett träningspass. Nu är min lägenhet skinande ren i alla hörn och kanter. Jag blir dock lite upprörd över mitt badrumsgolv, det är nämligen en blå plastmatta där som gör att golvet ser ostädat ut hela tiden. Inte jättekul.
Idag fortsätter jag städningen, fast nu gäller det min dator. Massa nya filmer och serier är nedladdade och då jag bara slängt över dem på hårddisken, ligger allt huller om buller för tillfället, det ser ju så jobbigt stökigt ut. Jag som lagt ner massvis med timmar på att sortera och katigorisera allt ska väl iallafall ge det en chans att låta det förbli så. Undertiden som jag väntar på att saker och ting skal föras över till sina rätta mappar så skriver jag i min blogg att jag väntar på det. öh?!
På torsdag åker jag him, him till skaune och gratulerar min Björck. Fint ska de bli. Mamma, pappa och mormor ska också få besök, även det ska sitta fint. Hemmalagad pappa-mat (ja, i vårt hus så är det pappa som står för maten) har jag längtat efter. Alltid lika spännande eftersom inget blir det samma någongång, är inte helt säker på att pappa vet vad ett recept är. Så frågan man alltid ställer innan man hugger in är "vad är det i?"

Nu är överföringen klar och nya GossipGirl är nedladdat så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0