Akta dig för eld och djupa vatten.

Många många gånger har jag sagt att nästa helg ska vara en alkoholfri helg. Och lika många helger har det slutat med en lördag full av fest. Men denna helgen blev väldigt vit. Istället var jag duktig som vanligt och jobbade. På fredagen satt jag barnvakt åt Bullen, jag bjöd på hallonpaj och filmvisning. På lördagen efter jobbet blev det en snabbvisit på OsloCity för att få reda på att framkallning av förstorade foto är snuskigt dyrt och att Evelina inte ville ha några av kläderna vi tittade på. Sen kom jag hem och lagade tacos med Calle och pratade gamla SöderHoka-minnen.

Idag har Idol dragit igång på tv och jag kan knappt vänta tills jag får se min fantastiska och talangfulla vän Calle Kristianson rocka på audition i Malmö. ps. svara när det ringer.

Idag har jag också köpt en sylåda så jag äntligen kan få någon ordning på mina sytillbehör, jag har en del att göra imorgon, ja! Ska också välja ut tyg till Linneas klänning imorgon så den hinner bli klar till din födelsedag.

och Adam åker till Amsterdam imorgon, vilket är kul för han men inte för mig. Vem ska då hålla mig sysselsatt sena kvällar på msn medans jag försöker snickra ihop ett blogginlägg?! Så se till att ta dig hem snabbt igen.


Calle, Linnea & jag.  

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0