13.09.09

(funkar bra att bara ha datum som rubrik när man inte kommer på nått bättre)

Det har varit en mycket produktiv och givande söndag. Drog bort till Bullen och Mia på morgonkvisten för att senare möta upp Johanna och ta en fika i den stekande hettan som var i oslo idag. Efter den inte så goda kaffen och de mycket goda Deli de luca-bullarna drog jag till jobbet. På rasten kom flickorna över för att baka scones och titta på film. Bullen bjöd in en vän som sedan bjöd in ca 6 stycken till, så efter 1 timme var min lägenhet fullsatt av, komiskt nog, samma folk som från gårdagens fest.
återvände 2 timmar senare till jobbet och är nu hemma i soffan igen, mätt och lycklig.


Tänkte också dela med mig av ett par låtar som inte är nya alls men som man gott kan lyssna på igen.
1. The Ark - This sad Bouquet jag har en svaghet för Olas röst
2. Blonde Redhead - Spring and by summer fall tipsad av en vän om denna, kanonskön låt, såsom hela skivan
3. Sean Paul - Ever blazin' för mig är det iallafall omöjligt att sitta still till denna låten

& Linnea Linnea mitt lilla plommon, om 47 dagar, varken mer eller mindre, (fast om mindre är möjligt så går det bra) flyttar du hit till mig, in i vår lägenhet och borstar tänderna med mig varje kväll (eftersom pelle inte kan göra det längre). DET SKA BLI LOVELY LOVELY LOVELY!

47, 46, 45, 44...räknar neråt, yes I do!

Å, å just de. Vi har även kommit överens om ett ord som Daniel Bello ska dekorera vår vägg med. NIMT fick det bli. Ordet har direkt ingen översättning eftersom det inte finns med i svenska språket men jag skulle vilja använda Tobbes översättning, Detdär lilla guldkornet på dagen.


NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0