this is it

En mycket bra och välbehövd ledig dag. Efter min fil & frukttallrik och 4 koppar kaffe gick jag hem till Nina för att dra med henne ut på stan. Vi passade också på att fotografera hennes jacka, vilka bilder jag precis skickat över till min kära Hampus. "hm?!" tänker ni då. Jo det är nämligen så att både jag och Johanna är stora fan av Ninas jacka som hon köpt i Bangkok för några månader sedan. Och som tur är så har jag Hampus som faktiskt bor i Bangkok. Och nu ska han gå till "weekend market" för att hitta denna jackan och sedan skicka hem två exemplar till mig och Johanna. Det är inte dumt med lite kontakter!
Hur som helst. Dagen på stan med Nina var kanoners. Inhandlade lite nödvändigheter och lite icke-nödvändigheter. Solen sken och Deli-kaffen smakade fint.

 
 
 

18.30 var jag och Jenny på plats på Colosseum för att se "This is it". Gammalt Michael Jackson fan som jag är tyckte jag mycket om filmen.
Nu har jag precis skickat iväg min jobbansökan, sängen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0