Serienörd

Precis tittat klart på nya Greys Anatomy avsnittet och Private Practice är på G.
Fredagarna är klart bäst. Kommer hem på jobbrasten (eftersom man bor 2 min från jobbet så är det lyx lyx lyx) sätter de nykommande avsnitten på nerladdning, kokar en kanna kaffe och gör lite frukost och sen är det bara kooos!
Efter ett spinningpass, dusch och powernap är det bowling på Hardrock Café som gäller för att fira Josefin Wedin. Congrats!

En annan serie som jag inte var så stort fan av tidigare men som jag nu har streck-tittat på 4 säsonger av är How I met your mother, där tackar jag Adam för att han tyckte om den och för att han därmed omedvetet fick mig intreserad!
Nördig som jag är har jag gjort upp ett serieschema till mig själv för att kunna hålla reda på vilka dagar som det nalkas nerladdning:
Måndag: How I met your mother
Tisdag: The Hills, The City
Torsdag: Greys Anatomy, Private Practice
Fredag: Idol
(vad har hänt med Scrubs?)
Ja, jag ska börja titta på Entorage & Californicaion.



Dags för en till kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: lala

BRA! cali är bäst. om du fjäskar tillräckligt får du låna första två säsongerna av mig (; nu ska jag ut och flyga. ta hand om oslo tills jag kommer tillbaka! pus

2009-10-09 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0