"böga med vargar"

Imorgon början jag kl 08.00. Jag har inte jobbat ett dagspass på 4 månader, översättning, jag har haft ca 120 dagar med sovmorgon. Så hela fredagen har jag gått och oroat mig över hur jag ska kunna ta mig upp 07.15 imorgon. Och alla som känner mig vet att jag inte vaknar av en ringklocka, eller två..eller tre. Så nu har jag två stycken som ska ringa mig och se till så att jag inte försover mig, tack på förhand till pappa och Cristel.
MEN så började jag chatta med Evelina (jag måste sluta att nämna dig i varje inlägg) och hon introduserade mig för, tydligen något som alla vet redan, en ny och mycket rolig lek.
Väldigt simpelt. Du tar helt enkelt en svensk filmtitel och så byter du ut ett av orden med "bög" eller "bajs"..
här kommer lite olika alternativ:

Billy Eliot = Billy Bög
Alice i underlandet = Alice i böglandet
Vi hade iallafall tur med vädret = Vi hade iallafall tur med bajset
Alla vi barn i bullerbyn = Alla vi bögar i bullerbyn
Den ofrivillige golfaren = Den ofrivillige bögen

Om ni har dålig fantasi eller det bara står still på filmtitlar rekomenderar vi www.diskshop.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0